سوارز:هیچ فکر نمیکردم در ال کلاسیکو بازی کنم

این ستاره اروگوئه در اولین بازی اش برای آبی و اناری ها، در ال کلاسیکو به ‏میدان رفت؛ دیداری که در آن بارسا 3-1 شکست خورد. در آستانه دیدار برگشت دو تیم که فردا شب در ‏نوکمپ برگزار می شود، سوارز اعلام کرد که هنوز به اینکه می تواند هر فصل در ال کلاسیکو به میدان ‏برود، عادت نکرده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" هرگز تصور نمی کردم که در دیداری به این بزرگی بازی کنم. در دیدار رفت، ‏روی بازگشت به میادین تمرکز کرده بودم. جدا از اینکه ال کلاسیکو بود، دیدار مهمی هم برای من بود. ‏در آن دیدار، به آن اندازه ای که از ال کلاسیکو لذت می برند، لذت نبردم. امیدوارم در دیدار فردا شب ‏شرایط متفاوت باشد."‏
بعد از یک شروع پرفراز و نشیب در لالیگا، سوارز در ماه های اخیر نمایش های بهترین داشته و کمک ‏کرد تا بارسا به صدر جدول لالیگا راه پیدا کند.‏
‏" از شرایطم راضی هستم و احساس می کنم که واقعا به تیم کمک می کنم؛ چیزی که من را واقعا آرامتر ‏می کند. دوره ای بود که خیلی به خودم سخت می گرفتم؛ نه به این خاطر که گل نمی زدم، بلکه به این ‏خاطر که احساس می کردم نمی توانم به تیم کمک کنم؛ چیزی که من را نگران می کرد. همیشه می دانستم ‏که بالاخره گلزنی خواهم کرد."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: لوئيس سوارز , بارسلونا ,

تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 ا 1:40 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.